Vyzkoušet se má prý úplně všechno. No, my si to nemyslíme. Některé věci je určitě lepší nechat bez povšimnutí, nicméně o e-mailingu to rozhodně neplatí. Pokud jste s účinnou marketingovou metodou doposud pouze koketovali, ale nikdy ji nevzali za svou, máte nejvyšší čas na nápravu. Prozradíme vám základní informace a navrch několik tipů, jak z kampaní vytěžit co nejvíce.
E-mail marketing není populární pro nic za nic. Firmy, které e-mailing aktivně využívají, vyzdvihují vysokou návratnost a velmi nízké náklady. Tím však výhody daného nástroje nekončí. Za zmínku stojí relativně jednoduchý koncept (navrhnout efektivní kampaň není příliš složité) a snadné měření výkonnosti.
Máte e-maily komu rozeslat?
E-mailingová kampaň bude úspěšná pouze za předpokladu, že splníte tři základní podmínky:
- navrhnete konverzní obchodní sdělení,
- vyladíte technickou stránku (e-maily se musí správně zobrazovat na různých zařízeních atd.),
- rozešlete e-maily co největšímu počtu klientů.
Realizaci e-mailingové kampaně předchází sbírání e-mailů a současně souhlasů se zpracováním k marketingovým účelům. Kontakty získáte například výzvou k odběru novinek (pole k registraci umístěte na viditelné místo na svém webu), případně výměnou za stažení ebooku.
Správu e-mailové kampaně vám výrazně usnadní CRM
Chcete z e-malingu vytěžit maximum? Pořiďte si sofistikovaný nástroj, pomocí kterého dostanete do kampaně vhodné e-mailové adresy z databáze a následně vytvoříte konverzní šablonu. Správnou volbou je eWay-CRM – český CRM systém, jenž využijete také jako software pro řízení projektů.
Platforma eWay-CRM umožňuje hromadné rozesílání e-mailů, jejich testování i testování spamových filtrů před odesláním. Velkou výhodou (oproti běžným e-mailovým klientům) je možnost propojení s Google Analytics a následné vyhodnocování úspěšnosti na základě důležitých metrik. Stáhněte s CRM systém zdarma ve verzi Premium na 30 dní a posuďte sami.